ODLIČNA TORTA KOJOJ NEĆETE MOĆI ODOLJETI NI NAKON DVA KOMADA




SASTOJCI
ZA BISKVIT
Okrugli kalup promjera 32 cm
6 bjelanjaka
4 kašike brašna
6 kaš. šećera
POTREBNO JOŠ
100 g. Nutelle
lješnjak
petit keks
ZA FIL
1 l. mlijeka
8 kaš. gustina
6 žutanjaka
10 kaš. šećera
1 puding od vanilije
200 gr. margarina
3 vanilin šećera
100g. čokolade za kuhanje

PRIPREMA
Fil skuhati od datih sastojaka (osim cokolade) ugusto u mlijeku, i u hladno dodati margarin.
Kad se sjedini podjeliti na dva djela i u jedan dodati istopljenu čokoladu.
Za biskvit


Na lim staviti masni papir, namazati ga margarinom i posuti lješnjacima.
Umutiti bjelanjke sa šećerom, brašno lagano dodati i kašikom umješati i posuti po lješnjacima…
Peći 15 min. na 180 stupnjeva.
Kad bude gotovo, okrenuti na onu stranu gdje su lješnjaci, namazati Nutellom i poslagati petit keks.
Po keksu namazati bijelu kremu, pa tamnu….
Umutiti 2,5 dcl. slatkog vrhnja i namazati po kremi…..
Ukrasiti krupno mljevenim lješnjakom…
Tortu ostaviti par sati u frizider da se fino kreme stegnu, a potom je isjeci na parcad i posluziti.
www.coolinarika.com

1 коментара:

MOĆNI MOGUĆI KOLICINI KOJI SU MOJ BIVŠEG MUŽA VRAĆALI U MOJ ŽIVOT NAKON DA ME JE OSTAVIO POŠALJITE EMAILOM INFINITYLOVESPELL@GMAIL.COM ILI INFINITYLOVESPELL@YAHOO.COM DODAJTE GA NA WHATSAPP +2348118829899

Pozdrav mojim prijateljima na mreži. Ja sam Diana Gilbert iz SAD-a, želim iskoristiti ovaj medij da zahvalim dr. Greatu jer mi je vratio bivšeg supruga. moj me suprug ostavio zbog svoje bivše djevojke koju je imao prije nego što se oženio za mene je to teška situacija. Nazvala sam ga i molila da se vrati odbio je rekao je da me više ne voli pokušala sam na sve moguće načine da ga vratim sve je bilo uzalud sam o tome rekao svojoj prijateljici, a ona mi je poslala e-mail dr. Greatu, a ja sam mu poslala e-mail i rekla mu svoj problem, a on mi je rekao što da radim i ja sam to učinio, a on je bacio ljubavnu čaroliju koja je vratila mog supruga u roku od 24 sata. Ako trebate pomoć u povratku s bivšim bivšim, pošaljite e-poruku na adresu Dr. Great na

infinitylovespell@gmail.com ili infinitylovespell@yahoo.com

WhatsApp mu +2348118829899

pogledajte njegov blog http://infinitylovespell1.blogspot.com

također možete posjetiti moj blog http://dianagilbert05.over-blog.com/

Reply

Постави коментар