MOJA SADAŠNJA DEVOJKA JE SA SELA NISU JE ŠKOLOVALI…

MOJA SADAŠNJA DEVOJKA JE SA SELA NISU JE ŠKOLOVALI…


Moja sadasnja devojka je sa sela nisu je skolovali posle osnovne te samo ima zanat u salonu lepote.Mislio da ce pod mojim uticajem unaprediti svoje znanje i generalno kulturu izrazavanja sve do skoro,dao sam joj da mi nesto proracuna i utvrdio da ne zna da sabira i oduzima do 10,
a o mnozenju i deljenju da ne govorim.Tek sad vidim koliko je glupa da mi dodje da je oteram u 3 lepe ali mi je nekako tesko.Ona u mene gleda kao u Boga i u stanju je da uradi sve sto joj kazem za razliku od danasnjih devojaka koje nece ni casu vode da ti donesu.
Sad se u meni cepaju dve strane jedna koja kaze sta ce ti to ti imas fakultet zar da te ovakva bruka medju kolegama kad je izvedes i da sa ovakvim debilom stvaras porodicu,a sa druge strane ej pa gde ces naci bolje ova igra kako joj ti sviras bas sam u rascepu

Постави коментар